woensdag 18 juli 2012

Stap voor stap

De vakantie is al eventjes bezig. Helaas bleef het zomerweer een beetje uit... Maar dat maakt dat ik wel 'tijd' heb om creatief bezig te zijn. En dat ben ik! Alleen... Ik wil wat veel!!
Zoals ik in mijn vorig blogbericht al zei ben ik druk bezig met een voorraad aan te maken voor de Luikse Markt Feesten hier in mijn dorp Wahlwiller op 4 en 5 augustus. Op 4 augustus sta ik tussen 10 en 18u met mijn standje op deze 'welbekende' markt. Ik zou het echt super vinden als je een kijkje komt nemen. Ik heb in ieder geval leuke cadeautjes om mee te geven als je komt!! En je kunt mijn hele assortiment zien :). En daarbij ben ik van plan om ook nog iets lekkers te bakken... Dus kom gezellig proeven.
Iets waar ik momenteel erg trots op ben, zijn de trouwe facebookvolgers. Gisteren bereikte ik de 'mijlpaal' van 100 volgers. En het liep daarna direct storm! Ik zit nu al aan de 118 volgers!!! Super!
Ondertussen ben ik dus wel bezig met die voorraad... En ben begonnen met iets wat ik al héél lang in gedachte had, maar de materialen niet voor had. Memoborden!! Jep, het assortiment memoborden is uitgebreid. Ik heb nu 3 verschillende vormen en ik ben er super trots op. Zelf heb ik er ééntje, namelijk de kleine voor boven mijn bureau... Al zou ik ze graag allemaal hebben!!
Wat vinden jullie ervan? Welke vind jij het leukst? Laat me weten!!
Zie meer foto's van de memoborden op mijn site.



Ook iets waar ik erg druk mee ben is, zijn mijn sites (jaja, 2 - namelijk mijn website en mijn webshop), deze blogger, mijn facebook, twitter en nu ook pinterestacount. Ja, ik ben bezig ;-). 
Kijk eens op mijn site en mijn webshop... Jullie vinden de linken boven aan deze blog. Wat vinden jullie ervan? Laat me weten wat ik moet veranderen of moet houden!! Vind ik heel leuk/lief :). 

Daarbij nog even een 'huishoudelijke' mededeling. Het laatste weekend van juli en van 7 tot 14 augustus ben ik even uitwaaien. Heerlijk! Hopelijk doen jullie hetzelfde. 
In ieder geval... Dan kan ik niet (of weinig) antwoorden op jullie mailtjes, twittertjes, facebookberichtjes,... en bestellingen. Dankje voor jullie begrip!! 

Tot liefs!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen