zondag 1 juli 2012

VakantieVakantie!!

Daar is ze dan, de langverwachte vakantie! Al enkele maanden tel ik af na deze zomervakantie, want ik keek zo uit naar dat felbegeerde diploma en de bijhorende rust. En jawel, het is me gelukt! Gisteren ondertekende ik mijn diploma "Professionele Bachelor Leerkracht Secundair Onderwijs" met onderscheiding. Als dat geen prestatie is?
Dat wilt dus ook zeggen dat ik nu écht vakantie heb! Vakantie met een grote V. Ik ben dan wel begonnen met solliciteren, maar ja, als leerkracht heb je het privilege dat je 2 maanden vakantie mag vieren. En ik heb ze echt wel nodig...
Want ik heb niet alleen even tijd nodig om uit te puffen, ik heb ook tijd nodig om "Veel Liefs van Daisy" verder in ontwikkeling te krijgen. Ik heb héél véél gepland! Een voorraad proberen te maken, enkele bestellingen en enkele nieuwe ideeën. Ik ben benieuwd hoe ver ik kom ;-). Mij kennende plan ik altijd veel te veel en is mijn tijd veel te kort. Klikt misschien herkenbaar voor je??
Daarnaast heb ik ook mijn eerste markt gepland voor deze vakantie. Op zaterdag 4 augustus sta ik met een kraampje op de Luikse Markt Feesten in Wahlwiller. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. Het zou leuk zijn wanneer jij eens komt kijken!
Ook nog een leuk nieuwtje is de Twitter-winactie van vorige week. Ik had namelijk de mijlpaal van 100 volgers bereikt, iets wat ik een reden vond om een cadeautje te verloten. Deze hanger heb ik verstuurd naar een volger uit Zuphen. Vind je 'm leuk?

Ik doe ook nog zo'n winactie als ik 100 volgers heb op facebook, dus hou mijn facebookpagina in de gaten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen