zondag 8 juli 2012

Vogeltjes, memoborden en meer voorraad...

Mijn vakantie is nu echt begonnen. Een weekje rust zit er al op, waarbij ik me echt de tijd genomen heb om even op adem te komen na die heftige examenperiode.
Nu is het tijd om in actie te schieten!! Ik zit natuurlijk vól met ideeën en wil steeds iets anders uit proberen... Toch heb ik mezelf even op de rem gezet. Ik kan namelijk wel blijven bedenken en ontwikkelen, maar zo kom ik nooit aan een voorraad. En die voorraad heb ik namelijk wel echt nodig, want op 4 augustus 2012 sta ik op de Luikse Markt Feesten in Wahlwiller, mijn woonplaats. Met een kraampje ga ik proberen om 'Véél Liefs Van Daisy' wat meer bekendheid te geven. Ben wel erg benieuwd hoe het gaat verlopen.
Daarbij heb ik in de afgelopen week veel tijd gestoken in mijn website en webshop. Ik hoop dat jullie eens een kijkje nemen en misschien zeggen wat jullie ervan vinden.
Daarnaast bedacht ik me al een tijdje geleden dat ik heel graag memoborden wilden toevoegen aan mijn assortiment. Van die memoborden met leuke stofjes en lintjes waaronder je je 'to do'-briefjes, uitnodigingen, foto's,... kunt steken zonder dat je ze beschadigd! En het is gelukt! Ik heb mijn eigen memobord gemaakt en ik ben er erg blij mee. Jullie zien hier enkele foto's. De afmeting is 31 cm x 33 cm, maar kan natuurlijk op verschillende maten gemaakt worden. Ik heb zelfs het idee om een memobord in hartvorm te maken... Wat vinden jullie daarvan?? Ik moet in ieder geval mijn vriendjelief zo ver krijgen om dat hart te zagen :-).
Memobord met lintjes

Memobord met lintjes... Voor mezelf mijn 'Veel Liefs Van Daisy' Lintje

Memobord met lintjes

Memobord met lintjes, daar hangt 'ie... Boven mijn bureau... Mooi?
Daarnaast maakte ik in de afgelopen week samen met mijn zus nieuwe foto's van mijn producten. Ik wilde graag eenvoud in mijn foto's die sfeer uitstraalden. En wat moet je meer hebben wanneer je je tuin in de bloei hebt en de zon schijnt? Niets dus!
Daarom trokken we met de camera de tuin in... Ik heb meteen mijn site aangepast en de 'oude' foto's vervangen door frisse nieuwe. Ik ben er in ieder geval héél blij mee... 
Cakepops - al een poosje geleden buiten gemaakt, maar vind het zo'n mooie foto!

Vlaggenlijn, 5,5 meter - € 14,50

Vlaggenlijn met naam - € 2,50 per vlaggetje met letter, € 2,00 vlag zonder letter

Vogeltje - hanger - € 3,50

Mijn super tas!! Met rits, afmeting 47 cm x 36 cm - € 27,50

Mijn super tas, gaat overal mee!! Sporten, logeren en school
Vandaag ben ik me de hele dag al aan het bedenken wat ik nog allemaal moet doen... Al eventjes geleden gaf ik me op voor de 'damesbeurs' 'Vrolui Onjerein' op 8 oktober. Deze vind plaats in Bocholtz en was in april een groot succes. Ik zou graag met mijn kraampje er staan, maar omdat ik momenteel druk aan het solliciteren ben, weet ik nog niet of ik dan met werk zit of niet. Daarom heb ik besloten dat ik alleen meedoe aan de goodiebag. Maar wat doe ik dan? Eerst wilde ik 800 vogeltjes naaien als giveaway, maar dat leek me bij nader inzien niet zo'n strak plan... Want hoe zou ik dat rond krijgen? Maar wat ga ik dan doen? Wie heeft een idee?
Tenslotte heb ik ook nog een facebook-actie. Wanneer ik 100 volgers heb, verloot ik een 'verassing'... Op voorwaarde dat mijn status gedeeld én geliked is door de volgers die kans willen maken op de verassing... Je kunt dus nog steeds meedoen via http://www.facebook.com/VeelLiefsVanDaisy... 
Zo, dat was week 1 van de vakantie! Zoals jullie me kennen zit ik niet stil en dat ben ik ook niet van plan! Jullie horen dus weer van me! 


1 opmerking: