zaterdag 25 augustus 2012

Daar gaan we weer!

Zo. Dat was het dan. Die welverdiende vakantie.
Nee hoor, nog niet écht aan het werk, maar wel weer aan de slag. Nadat ik terugkwam van het prachtige Mallorca (wat wel heel gezellig, warm, leuk, mooi, lekker,... was), was ik eigenlijk een beetje in het vakantieritme blijven plakken... We hadden hier in Limburg immers ook het prachtigste weer met tropische temperaturen. Dus ik ben eigenlijk op mijn luchtbeddie blijven drijven. Daarachter plakte ik dan ook nog eens 2 daagjes Nederlandse kust en tadam, de weken vlogen voorbij. Tot vandaag!
Ik ben er klaar mee... We moeten weer eens aan de slag. Mijn "To Do"-list eens bijwerken en afvinken. Iets wat me al de hele zomer aan het achtervolgen is, zijn de goodies. 800 goodies heb ik beloofd voor de Ladies Day 'Vrolui Onjerein' op 8 oktober in de Scholtissenhof in Bocholtz. Ik zit momenteel op 681 lavendelzakjes. Ik vind ze zo schattig uitzien!!
En zo zien ze er uit als 'goodie'. Zou jij 't leuk vinden om zoiets in een goodiebag tegen te komen?

Daarnaast is het begin van het nieuwe schooljaar er weer. Daarom zou ik jullie graag kennis laten maken met mijn 'SchoolieWoolie' lijn! Zelf ben ik natuurlijk ook scholier en student geweest en ondertussen leerkracht, dus ik weet wel waar we het over hebben, wanneer we het over school hebben. En zo kwam ook dat ik zelf producten ging ontwikkelen die ik nodig bleek te hebben, zoals een laptopsleeve, een penetui, een sport/schooltas, maar vergeet ook niet de leuke accessoires, zoals een sleutelhanger voor je kluissleuteltje :). 
Leuk etui, vintage print

Of liever polkadot? 


Laptopsleeve met supercool keverpatroon


Of liever de wereldbezienswaardigheden??
En omdat ik het zo leuk vind om terug naar school te gaan, geef ik een korting voor de hele 'SchoolieWoolie'-lijn. Namelijk op élk product ontvang je 5% korting tot en met 31 september!!
Je kunt ze bekijken op mijn website: http://veelliefsvandaisy.weebly.com/schooliewoolie.html of direct bestellen mét korting via mijn webshop: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/veelliefsvandaisy/c-1681812/schooliewoolie/

Tot liefs! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen