maandag 6 augustus 2012

Eerste marktverkoop

Afgelopen zaterdag was het dan zover... Enkele weken werken, uitkijken naar, inpakken, plannen en organiseren was het zaterdag 'showtime'! Ik had een voorraadje aangemaakt en ook nog lekkers gebakken: English Jam Tarts, Blondies (de witte brownie) en bananenbrood. Lekkere recepten uit mijn nieuwe "The Great British Book of Baking". 
Baking some blondies
Baking some blondies

Laptopsleeve voor 15,6"- € 17,
English Jam Tarts met biologische aardbeienjam - eigen oogst

Etui - € 7,95

Ik was erg benieuwd naar de reacties van de mensen, naar wat hen het meest in de smaak zou vallen... Maar het verliep allemaal goed! Veel mensen bekeken mijn foldertjes en 'magazine' die ik voor de gelegenheid gemaakt had. Visitekaartjes werden uitgedeeld en jawel hoor, er werd ook nog wat verkocht.
Weten jullie wat ook erg in de smaak viel? De handgemaakte theemutsen!!
Mijn tante maakt deze al een poosje en ze zien er ook wel erg leuk uit! Jullie kunnen ze zien op de foto's van mijn stand. Ik maakte er zelfs 1 en mijn jongere zusje Ashley (12 jaar) maakte er ook 1! Knap hé! Deze theemutsen zijn te koop, voor € 25,00. De grijze werd door mij gemaakt en de witte door Ashley. En de andere 5? Door mijn tante natuurlijk!





En nu opruimen geblazen... Is altijd het leukste werkje van alles... AHUM! Maar hoort erbij. 
Maar, ik mag niet klagen. Morgen vertrek ik met 3 gezellige dames richting de zon: Mallorca. Ik piep er dus even tussenuit! Mails worden dus met vertraging beantwoord en helaas neem ik mijn naaimachine en bakgerei niet mee... dus bestellingen worden met vertraging gemaakt. Op 14 augustus land ik weer in het mooie Maastricht, op 15 augustus ben ik weer helemaal present. 
Tot dan!! 

1 opmerking: