donderdag 30 augustus 2012

Mevrouwtje Theepot, vlaggenlijn en penetuis

Hé daar!
Ben ik weer!

Ik had jullie een tijdje geleden al verteld over de theemutsen die ik samen gemaakt heb met mijn tante en zusje. Kennen jullie mijn theepot al? Ik vind 'm zoooo leuk!


Ik verkoop mijn theepotje en de theepot van mijn zusjelief voor € 25,00 per stuk. Ze zijn uiteraard helemaal met de hand gemaakt. De theepot van zuslief ziet er trouwens bijna hetzelfde uit, allen is haar basiskleur wit in de plaats van grijs.
Ander stofje, idee of wens? Mijn tante heeft nog een heel assortiment. Ik breng je graag met haar in contact!

Daarnaast vertelde ik jullie over het feest van moeder, het boerenfeest. Vandaag maakte ik een vlaggenlijn geheel in stijl. Ik vind 'm leuk!! Jullie ook? Ik maak uiteraard ook vlaggenlijnen voor jullie themafeest, vraag maar raak! Een vlaggenlijn van 3,5 meter kost € 9,95. Kan uiteraard langer, bijvoorbeeld 5,5 meter voor € 12,95.
En ik wil jullie ook nog graag even herinneren aan mijn actie! Alles op de lijn 'SchoolieWoolie' met 5% korting! Is dat niet super?
Mijn zusje neemt even het voorbeeld en koos voor een penetui in het keverpatroon.
Zelf heb ik het penetui met het vintage-patroon.


De actie is geldig op het hele assortiment en tot 31 september. Sla je slag! ;-). Ga via deze link naar de artikelen. 


Tot liefs!
Daisy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen