woensdag 1 augustus 2012

weekendje Londen, nog meer vakantie, plannen en inspiratie

Zo, hier ben ik weer! Helemaal terug gevlogen vanuit het prachtige Londen. Ik was namelijk op visite bij een goede schoolvriedin van me, die voor een half jaartje in Londen studeert.
Dit was zeker niet mijn eerste keer in Londen en ik ken de stad ondertussen zowat op mijn duimpje. Maar daardoor word ik alleen maar meer verliefd op de sfeer, de taal, de stad,... Alles!
Jullie zullen natuurlijk denken 'nu naar Londen? Met die Olympische spelen?', maar ik heb er helemaal geen last van gehad!
Iets wat ik graag met jullie wil delen, is mijn superliefde voor Cath Kidston. Ik vind het zo'n geweldig merk. Toen ik dan ook in de wijk "Notting Hill" kwam en over de "Portobello Road" liep, ben ik natuurlijk aan de slag gegaan. Ik herinnerde me de winkel nog van mijn verblijf in Londen zo'n 3 jaar geleden... Toen begon mijn liefde, haha.
Ik heb een prachtige weekendtas gekocht! In de sale! Wat willen we nog meer? Wat vinden jullie ervan?
Zelf gebruik ik ook materialen van Cath Kidston, vooral de oilcloths, maar ook de patronen. Ik hoop dat ik jullie op die manier kan aansteken om ook 'fan' te worden ;-). 
Kijk, dit zijn 'Cath Kidston'-style producten van mij! Deze producten vind je uiteraard terug op mijn website, alsook mijn webshop




Vandaag ga ik weer hard aan het werk. Ik sta namelijk aanstaande zaterdag op de Luikse Markt Feesten in mijn woonplaats Wahlwiller. Ik heb vanalles bedacht en nu hoop ik dat er mensen mijn standje bezoeken. Alvast een 'publiekstrekker' zijn mijn gratis cookies, cake en nog meer lekkers! Ik heb namelijk tijdens mijn citytrip een TOP boek gekocht! Hope you like it ;-). 
En dan nog tenslotte het feest van mijn moeder, iets waar ik momenteel ook erg druk mee ben. Moeder wordt op 14 september a.s. 50 jaar. Iets wat we niet zomaar voorbij laten gaan. Omdat we op een boerderij wonen, houden we een typisch Limburgs Boerenfeest. Iedereen moet in stijl gekleed zijn, alsook het eten is in stijl. Moeder heeft me gevraagd om lekkere Limburgse vlaaien te bakken voor de gelegenheid. En dat ga ik zeker doen! 
Daarnaast maakte ik voor mezelf een schortje! De rok heb ik al... Dus die moet ik enkel nog even 'aantrekken en passen'. 
Wat vinden jullie van het schortje? 


1 opmerking: