zondag 23 september 2012

My new best friend ;-)

Kennen jullie mijn nieuwe beste vriend al? Nee? Ik ken 'm zelf ook maar net.
Vorige week donderdag was ik namelijk jarig. En moeders was al een poosje bezig van 'ik heb zo'n verassing voor je' en zusjelief 'je gaat echt wat leuks doen op je verjaardag'... Jaja, jaja... Ik dacht 'ik zie 't wel gebeuren'. 
En toen was het zover... In de auto en hup. In een straatje rondgewandeld, moeder me nog wijsgemaakt dat ik een tattoo van haar kreeg voor mijn verjaardag (?!?), stapten we uiteindelijk de winkel "Naaimachine Totaal" binnen... Ik voelde wel iets aankomen, maar niet zoiets geweldigs-fantastischs!! 
De nieuwste Janome Memory Craft 4900 werd uit de doos gehaald. Jawel, ik was sprakeloos! Gisteren had ik mijn eerste naailes op dit geweldig apparaatje en ik moet zeggen dat ik er flink op vooruit gegaan ben ten opzichte van het verOUDerde pfaffje van mijn moeder (+/- 30 jaar).

Ik heb dus ontzettend veel inspiratie gekregen en zin om weer kleding voor mezelf te maken. En uiteraard weer vanalles voor "Véél Liefs Van Daisy". En hey, ik kan nu zelfs namen en leuke applicaties borduren!! 

Dus wie deze week nog iets van de lijn SchoolieWoolie besteld, krijgt het niet alleen aan 5% korting, maar ook nog mét een nieuwe machine én mét je eigen naam (indien gewenst en vermeld bij de bestelling). 
Dus pak nog die kans en bestel iets uit de lijn SchoolieWoolie. De 5%-kortingsactie op deze lijn loopt nog tot 30 september. 
Laptopsleeve op maat gemaakt
Ik zie je bestelling graag komen!! 

Tot liefs!! 
Daisy

1 opmerking: