maandag 10 september 2012

Schortjes

Hebben jullie mijn schortjes al gezien? Jawel, ik heb er namelijk nu 3 in mijn 'assortiment'.
Hoe ik erbij kwam om schortjes te maken? Nou... Dat zit zo... Ik ben een ontzettende knoeipot. Altijd als er ook maar iets eet- of drinkbaars bij mij in de buurt komt, blijft het wel ergens op mijn kleding hangen. Altijd zo geweest. Vroeger hadden mijn zusje en ik zelfs een bijnaam 'de knoeiers van Bindels'. En dat is dus nog steeds zo.
Dus, mijn vriendjelief bedacht zich deze zomer dat ik toch minimaal een beetje proper moest zijn wanneer ik gebakken had. Daarom kreeg ik een superlief 'Véél Liefs van Daisy' schortje! Willen jullie 'm zien? (Psst.. let dan wel niet op de vlekken... Hij wordt namelijk vaak gebruikt!)
 Mooi he? 
Maar zo gezegd, zo gedaan... Zo'n schortje was echt wel handig. En met het oog op het 'boerenfeest' dat mijn moeder aanstaande zaterdag geeft, maakte ik een tweede schortje. 
Zo volgden al snel nummer twee en drie... En nu moet ik ook nog kiezen tegen zaterdag. Welke valt bij jou in de smaak? Ze zijn vanaf vandaag te verkrijgen in de webshop en uiteraard geheel naar jouw stijl te maken. Dus kijk even bij het kopje stoffen om te kiezen welke combinatie jij wilt maken :). 




Tot liefs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen