dinsdag 2 oktober 2012

Werk aan de winkel

Hé daar!
Leuk dat je mijn blog weer leest.

Zoals je bovenaan al leest heb ik werk aan de winkel! Ik ben namelijk mijn website, webshop, blogger én facebook op de schop aan het nemen. Ik ben nu al enkele weken online en heb natuurlijk al enkele mispunten ondervonden. Die mispunten probeer ik nu weg te werken.
Daarbij heb ik me eens bedacht over mijn foto's. Van de zomer nam ik natuurlijk prachtige foto's in onze tuin, maar helaas is het zonnetje alweer ingeruild voor druilerig herfstweer, wat maakt dat ik geen fotoplekkie meer heb. Daarom ga ik donderdagmiddag eens aan de slag met een flinke fotosessie van een aantal nieuwe producten die ik graag met je deel.
Jawel, we hebben dus véél te doen!
En daarbij breng ik morgenmiddag een bezoek aan het stoffenspektakel in Kerkrade, waar ik een nieuwe voorraad ga inslaan... Ik verheug me er op!

Ik hoop dat ik je ga verbazen met mijn nieuwe producten en dat je je kunt vinden in de nieuwe lay-out van mijn media. Laat je me weten wat je ervan vindt?

Hou me in de gaten op mijn site: http://veelliefsvandaisy.weebly.com én vind me leuk op https://www.facebook.com/VeelLiefsVanDaisy. En daarbij kan ik je alvast vertellen dat er in het komend weekend een nieuwe winactie komt!!

Tot liefs!

Daisy

1 opmerking:

  1. Hee Daisy! Nou, ik heb alles natuurlijk ff gecheckt en moet zeggen dat het er lekker fris uitziet allemaal! Je bent lekker bezig ;)

    BeantwoordenVerwijderen