donderdag 1 november 2012

De vlaggenlijnen van Kathelijne

Een poosje geleden vond een klant me via Marktplaats. Wat een leuke dingen ik maakte. Of ik ook een vlaggenlijn kon maken naar wens. Uiteraard kon ik dat!
Kathelijne wilde graag voor haar dochtertje een stoere vlaggenlijn met kleine vlaggetjes die leuk versierd waren met kantjes en bandjes.
Kathelijne bestelde de 3,5 meter vlaggenlijn. Al snel volgde via Kathelijne nog een bestelling voor een vlaggenlijn, voor Kathelijnes vriendin. Haar zoontje zou ook graag een stoere vlaggenlijn willen met stippen, sterren en strepen, in de kleuren aqua en lime. En dan mocht ik een vlaggenlijn maken van wel 5 meter!
Vinden jullie deze stoer?
Deze stoere vlaggenlijnen zijn vandaag toegevoegd aan mijn assortiment. Je kunt ze terug vinden op mijn website veelliefsvandaisy.weebly.com én in mijn webwinkel!
Neem je een kijkje! 
En ohja, je kunt ze uiteraard in het door jou gewenste stofje bestellen ;-). 

Tot liefs! 

1 opmerking: