woensdag 28 november 2012

Een comfortabele handtas

Hé daar!
Druk aan de Sinterklaasinkopen? Denk dan ook even aan jezelf...
Dat deed ik namelijk wel!
Zoals jullie weten werk ik nu al eventjes in het onderwijs. Elke ochtend ging ik gezakt en gepakt, namelijk één handtas, één boekentas, een  tasje voor mijn lunch en dan nog de thermosbeker in mijn hand, richting school. Ik vond het te gek voor woorden... Het leek alsof ik op vakantie ging! Daarom haalde ik mijn meest favoriete stof uit mijn stoffenkamertje en ging ik aan de slag. Ik maakte mezelf een ruime handtas waarin genoeg plek was voor de prulletjes uit mijn handtas, mijn lunch en alle andere dingen waarvan ik ze zeker dagelijks nodig heb.............
Ik heb mijn mooie tas nu al eventjes in gebruik en al vele complimenten ontvangen. Daarom wil ik deze handtas graag met jullie delen.
Wat vinden jullie ervan? 
Jullie kunnen 'm vinden op veelliefsvandaisy.weebly.com of in mijn webshop http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/veelliefsvandaisy/a-27709083/schoppingqueens/handtas-comfort/

Ohja, deze tas is uiteraard ook te bestellen in jouw meest favoriete stof. En die stofjes vind je ook op veelliefsvandaisy.weebly.com. 
En nice to know! Vandaag nog besteld, voor de Sint nog in huis (tenminste, als hij bij jou ook op 5 december komt ;-)). 

Tot liefs! 
Daisy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen