vrijdag 15 februari 2013

Het veurjoar in mit...

Hallo allemaal!
Ben ik weer! Na even een flinke rust genomen te hebben (lees: druk met vanallerhande anders...) heb ik jullie weer héél véél nieuws te vertellen.
Laat ik direct met de deur in huis vallen: op 3 maart ga ik op een heel gezellige markt staan op een wel heel mooie locatie, namelijk de Scholtissenhof in Bocholtz.
Op deze (hopelijk zonnige) zondag wordt er een voorjaarsmarkt georganiseerd t.v.v. KIKA. Op deze voorjaarsmarkt, die van 11.00 uur tot 16.30 uur zal plaatsvinden, wordt er live muziek verzorgd, is er een spellencircuit, een loterij en een aantal gezellige standhouders. Lijkt mij in ieder geval een leuk zondagsuitje ;-).
Meer info? Kijk even op de website van de Scholtissenhof.
Het lijkt me erg leuk om je op 3 maart even te zien!

Daarnaast zou ik jullie graag willen voorstellen aan meneer en mevrouw konijn. Deze lieverds hebben namelijk de gezellige vriendengroep van Véél Liefs van Daisy aangevuld. Als dat geen feest is!
Konijn is te bestellen mét of zonder voornaam van de trotse eigenaar erop geborduurd. Je kunt konijn vanaf nu ook via de webshop bestellen. Een ideaal kraamcadeautje :-).


En nu zeg ik wel: tot snel!

Véél liefs

Daisy


1 opmerking:

  1. Leuk zeg, n markt! Je konijnen zijn ook leuk, jammer dat iedereen om me heen al klaaar is met kindjes...

    BeantwoordenVerwijderen