woensdag 26 juni 2013

Farm & Countryfair, vakantie en winactie!

Hallihallo!

Ik had jullie beloofd om een blog te plaatsen over de Farm & Countryfair die afgelopen weekend in Aalten plaatsgevonden heeft. Afgelopen zaterdag reden wij zo'n dikke 2 uur richting het noorden om een kijkje te gaan nemen. Ik heb een hele leuke dag gehad, had alleen gedacht dat de fair iets groter zou zijn, maar dat mocht onze pret niet drukken.
Daarom een sfeerimpressie hieronder voor jullie...

Daarnaast lanceer ik ook graag langs deze weg mijn nieuwe winactie! Ik ga op vakantie en neem mee.... Een leuke toilettas van Véél Liefs van Daisy! Retweet of reageer op mijn facebook/twitterberichtje over deze winactie met jouw favoriete, belangrijkste, gekste, domste,... bagage. De leukste wint één enige echte vintagelook toilettas!
Deze actie gaat precies één week duren! Volgende week woensdag vindt dus de loting plaats.
Succes!!

Tot liefs,
Daisy










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen