zondag 29 december 2013

Daisy in een nieuw huis...

Hé allemaal!
Wat is het stil geweest hé, rond Véél Liefs van Daisy. Ik ben namelijk pas verhuisd!
Al even hing in de lucht dat mijn vriend en ik voor ons eigen plekje gingen... Meubeltjes werden van rommelmarkten geplukt en opgeknapt, servies werd verzameld en het bestek was al compleet. Alleen nog het huisje ontbrak.
Uiteindelijk besloten we in september om te gaan verhuizen in december in een heel leuk, pittoresk huisje... Zo gezegd, zo gedaan... Dan komt de stress: hebben we alles? Is alles zoals ik het wil? Ohnee, de kussentjes voor op de bank moeten nog gemaakt, de kussens voor op de keukenstoelen, de grote stoel (die je hierboven ziet) moet nog bekleed... Help!
Daar heb ik dus de afgelopen maanden vooral mijn tijd ingestoken. Daarnaast ook nog een nieuw schooljaar met een nieuw takenpakket, waardoor mijn hobby eigenlijk een beetje naar de achtergrond sloop.
En dan wilde ik ook nog graag leren haken. Iets wat altijd al op mijn 'to do'-lijstje stond. En yes! Ik kan het... Wat vinden jullie ervan?
Ondertussen zijn we nu 'echt' verhuisd. De meubeltjes staan, de kaarsjes branden en uiteraard: de kerstboom staat.
Toch moet ik erg wennen en breng ik ook nog veel tijd door in mijn 'thuis'. Dus ook daar versierde ik de kerstboom mee :).

Kerstsfeer in huis... Wat vinden jullie ervan?


En tussen de dozen in, maakte ik ook nog even een kerstsok voor Nicky. Ik gooide ze toevallig vandaag op de bus! Hoop dat 'ie in de smaak valt :).

De kerstdagen zijn omgevlogen en het nieuwe jaar staat voor de deur. Een nieuw jaar vol kansen, mogelijkheden, regen en zonneschijn. Voor 2014 hoop ik dat ik meer tijd in Véél Liefs van Daisy mag steken.
Welke nieuwjaarswensen hebben jullie op het verlanglijstje staan? Ik hoop dat ze allemaal mogen uitkomen. Ik wens jullie allemaal véél geluk, liefde, gezondheid en gezelligheid!

Véél liefs
Daisy




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen