vrijdag 8 augustus 2014

Lapjesdeken, het wordt nog ns wat :)

Hè daar,

Hoe is het ermee? Hier gaat alles druk verder zijn gangetje. Vakantiedagen vliegen om en ik geniet!
Zo heb ik afgelopen week een van mijn zoveelste projecten weer opgepakt, namelijk de lapjesdeken. Ik startte hiermee zo'n dik jaar geleden, deze quiltdeken... Maar de tijd die in zo'n deken zit.... daar heb je geen idee van! Maar ik ben wel iemand die dan wel dingen netjes af wilt werken, dus in de afgelopen tijd kocht ik een lekker dikke vulling, een mooie katoen voor de achterkant en telde ik hoeveel lapjes ik nog nodig had.... veel lapjes :)...

Wordt vervolgd :)

Tot liefs
Daisy

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Mooie kleurtjes ook. Ben benieuwd wanneer je m af hebt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Ilda! Gelukkig heb ik één vaste leesklant :) Hoe gaat het met je? Nog 11 lapjes te gaan, haha!

      Verwijderen