dinsdag 2 september 2014

Zomer of toch herfst?

Hoi allemaal!

Hoe is 't? Ook weer aan de slag op school of op het werk of heb je nog eventjes vakantie? Ik ben alweer aan de bak, maar het doel van dit jaar is dat ik jullie in ieder geval niet meer in de steek ga laten.

Wat hebben we de afgelopen weken gedaan? Nou, vrij bezig!

Een twee weken geleden vond de bruiloft van een lieve vriendin van mij plaats. Ik was hier al enkele maanden druk mee, want ik zou haar helpen met de decoratie van dit geweldige feest. Zo gezegd, zo gedaan. We beplakten honderden potjes met kant en lint, reisden af naar de bloemengroothandel in Venlo en hielden er twee koortsblaren aan over... Maar wat was het geweldig! De foto's hiervan volgen nog!

Zo vloog ook de laatste week van mijn vakantie om. Afgelopen zaterdag gooide ik tenslotte de zomer de deur uit. Wat was augustus vies he! Ik ben al helemaal in de herfst-modus, daarom begon ik zaterdag te herfstknutselen. Ik heb zelf leuke theelichtjes gemaakt. Dit door potjes te beplakken met groen jute, boomschors en oranje wol . Ik vind 't er gezellig uitzien... Wat vinden jullie?

Gezellig toch? En wat ik nu doe?
Juist, ik zit weer lekker te breien, haken en borduren. :)

En wat mijn plannen zijn voor de komende weken? Alweer teveel! Maar ik mag een heel leuk oud wiegje babyproof maken. Wat dat gaat worden? Ik hou je op de hoogte :).

Tot liefs!
Daisy

1 opmerking:

  1. Één week in augustus heb ik heerlijk in de zon in Turkije doorgebracht, beter dan hier! Maar inderdaad, het weer is weer niks... Het lijkt inderdaad wel herfst. Zonde van al die leuke kleertjes in de kast :(
    Je potjes zijn leuk, vooral die met de jute! Lekker goedkoop ook :).
    Het mandje waarin je je breiwerkje bewaard is ook leuk zeg! Zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen