dinsdag 24 november 2015

Blog 2.0: to be continued

Hé daar!

Mijn blog! Opeens een ingeving... Mijn goede oude blog, al weken, maanden, bijna jaren niets meer opgebeurd. En dat terwijl ik nu nét een nieuwe blog wil opstarten voor ons huis. Jee, de sleur heeft er flink ingezeten. Ik zoek uitvluchten, maar nee: geen excuus - ik moet hier wat aan doen!
Dus bij deze: we blazen er nieuw leven in.

De laatste tijd zit ik flink in het roze. Vriendinnen gaan trouwen, ja inderdaad, vervolgens zwanger en de teller staat ondertussen al op 5 meisjes! Allemaal meisjes, gezellig dat roze.
En natuurlijk zorg ik voor handgemaakte cadeautjes.

En daarnaast ben ik natuurlijk erg trots op mijn beklede stoelen. Ik heb ondertussen al 5 stoelen helemaal opgeknapt: nieuwe veren, vulling en stoffen. Vandaag ga ik alweer terug naar de les voor een knap voetenbankje op te knappen in een winters stofje. En dan heb ik ondertussen ook nog stof besteld voor een oude opa-stoel die ik op de antieke manier aan het opknappen ben. Druk druk! Maar wat geniet ik ervan.
Hieronder wat foto's om te neuzen!









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen